LEGO® Technic 42158 NASA Mars Rover Perseverance

8332

Nové

Děti při stavění modelu NASA Mars Rover Perseverance (42158) od LEGO® Technic zažijí nezapomenutelné dobrodružství. Tento stavební projekt je ideální pro děti, které milují vědu a techniku.

méně jak 5 kusů

2 379 Kč

Tento stavební projekt je ideální pro děti, které milují vědu a techniku. Jeho součástí je aplikace s rozšířenou realitou, díky níž děti lépe poznají prostředí Marsu a misi vozítka.

Cesta na Mars
Tento model je nabitý funkcemi, které dětem lépe přestaví výzvy, kterým NASA Rover Perseverance a vrtulník Ingenuity čelily. Vozítko se pyšní 360° řízením, pohyblivýma rukama a odpruženými nápravami, díky nimž se vozítko dokáže pohybovat i na nerovném terénu na všech 6 kolech. Mezi další sestavitelné prvky patří napájecí stanice, antény, kamery a vědecké nástroje.

Intuitivní návod na stavění
Aplikace LEGO Builder děti provede intuitivním stavitelským dobrodružstvím. Umožňuje jim přibližovat a otáčet modely ve 3D, ukládat stavebnice a sledovat postup.

Oddejte se vášni pro vědu a techniku – Děti od 10 let se dozví více o výzvách spojených s průzkumem vesmíru díky stavebnici LEGO® Technic NASA Mars Rover Perseverance (42158).

Proveďte zkušební let – Součástí stavebnice je sestavitelná verze vrtulníku NASA Ingenuity, který doprovázel Perseverance Rover a byl použit k otestování letu na Marsu.

Funkce rozšířené reality – Aplikace pro rozšířenou realitu dětem umožní dozvědět se více o vozítku a jeho misi.

Objevte funkce – Pyšní se 360° řízením, pohyblivýma rukama a odpruženými nápravami, díky nimž se vozítko dokáže pohybovat i na nerovném terénu, a nechybí ani sestavitelné vědecké nástroje.

Skvělý dárek pro děti od 10 let – Model NASA Mars Rover Perseverance je perfektním dárkem pro děti, které zajímá průzkum vesmíru nebo věda a technika.

Rozměry – Tento model od LEGO® Technic měří přes 23 cm na výšku, 32 cm na délku a 23 cm na šířku.

Praktický pomocník – Objevte intuitivní návod v aplikaci LEGO® Builder, kde nadšení stavitelé mohou přibližovat a otáčet své modely ve 3D, sledovat postup a ukládat stavebnice. To jim pomůže v rozvoji nových dovedností.

Úvod do světa techniky – Modely LEGO® Technic nabízejí realistické mechanismy a funkce pohybu, které uvedou mladé stavitele do světa inženýrství.

Špičková kvalita – Dílky LEGO® Technic splňují ty nejpřísnější standardy a jsou konzistentní, kompatibilní a vždy dobře drží.

Bezpečnost na prvním místě – Dílky LEGO® Technic pouštíme na zem, zahříváme, drtíme, kroutíme a analyzujeme, abychom zajistili, že vyhovují přísným globálním bezpečnostním standardům.

Počet dílků: 1132 ks

Věk: 10+

Momentálně zde nejsou žádné komentáře našich zákazníků.

Napsat recenzi