Tyto koleje jsou stejné, jako koleje standardně dodávané v našich MAXIM setech. Rovné koleje rozšíří vaše uspořádání v jakémkoliv směru. Dají se použít i jako slepé koleje na odstavení vlaků, zatímco se všichni zabývají turistikou. Balení obsahuje 4 koleje.
4x dřevěná kolej. Délka 20 cm. Vláčkodráhy a doplňky Maxim lze kombinovat se všemi dalšími dřevěnými vláčkodráhami na trhu (Brio, Bino, Heros, Thomas aj.)
Stylové depo nabízí zázemí dvěma mašinkám, které si v něm mohou dokonale odpočinout a nabrat síly před další dlouhou cestou. Každý má rád pocit, že někam patří a má se kam vracet. Stejně je to i u mašinek, které budou mít v tomhle depu příjemný pocit teplého domova. Včetně rovné výhybky.
Lokomotiv není nikdy dost, díky nim lze táhnout dvojnásobek vagónů než obvykle, nebo můžou jet dva vlaky za sebou. Také si třeba nějaká mašinka potřebuje odpočinout po náročné práci a nechá se vystřídat čerstvou a odpočinutou.
Maxim Elektrická lokomotiva červená. Lokomotiva je vyrobena z plastu, pohybuje se dopředu i dozadu a může táhnout vláček. Nezávisle na pohybu po zmáčknutí komínku vydává zvuk parní lokomotivy.
Silný motor, stabilita na kolejích, vysoká rychlost a komfort. Tím vším se tenhle supervlak může chlubit. Využitím expresního vlaku lze ušetřit mnoho času. A také ho sledovat na kolejích je velká paráda. Tento vlak s lokomotivami na obou koncích dojede na místo určení a zpět a nikdy se nepotřebuje otočit.
Žádné horské město by se neobešlo bez horského tunelu, díky kterému se mašinky do hor mohou dostat a projíždět mezi skalnatými pahorky, čímž si krátí cestu zpátky do města. Žádné auto ani motorka přes vrcholky neprojede a musí hory dlouze objíždět, vláček jediným prostředkem, který takhle náročnou cestu zvládne.
V místech, kde se tratě protínají a mašinky mnohdy ve velké rychlosti potkávají, by mohlo dojít k nehodě. Klasický most umožní nadjíždět trať, zatím co ostatní mohou bezpečně projíždět malebným tunýlkem.
Tyto kruhové koleje jsou stejně zakřivené, jako koleje standardně dodávané v našich MAXIM setech. Vhodné pro přesnější křivky tratě, umožňuje širší škálu kombinací vedení tratě a jednodušší vyhnutí se překážkám ve vašem železničním impériu. Tyto 4 kruhové koleje postačí na utvoření půlkruhu o průměru 20cm.
Pomocí těchto nárazníkových konců tratí, se vlak zastaví tak, že nevykolejí na konci tratě. Průsečník je zase dobrý ke křížení tratí, když nechcete použít most. Mladí inženýři musí zůstat na pozoru a sledovat křížení, aby se při průjezdu mašinek nestala nějaká nehoda.
Někdy se vlaky potřebují dostat zpět na tu správnou kolej. To je důvod proč Maxim vyrobil toto křížení tratí. Oboustranné křížení se připojuje ke dvěma paralelním kusům dráhy, vlak pak najíždí a plynule křižuje na vedlejší dráhu. Umožňuje pak vláčkům najet na jakoukoli dřevěnou kolej, která vede do správných stanic nebo míst.
Tato křižovatka je tátou všech výhybek.Veliká čtyřsměrná křižovatka tratí, která umožní jet do jakéhokoli směru se mašince bude chtít, to umožňuje nekonečné možnosti uspořádání. Inženýři doporučují, začlenit tuto velkou křižovatku do všech systémů.
Depo na dvě lokomotivy. Dokonce i dřevěné vláčky potřebují místo, pro pocit domova. Malé depo stanovuje v každé vláčkodráze místo k pobytu vláčků. Maxim přichází se zastřešeným dřevěným přístřeškem velkým pro dvě menší mašinky a výhybkou pro jednoduchý odjezd mašinek do práce.
Tyto dva mostní oblouky mohou být použity jednotlivě, spojené zasebou, nebo umístěním nasebe vytvoříte dvoupatrový obloukový průjezd. Každý oblouk je plastový a má čtyři robustní nohy, kvůli dobré stabilitě. Oblouky jsou dostatečně vysoké, tak že je můžete s vlaky pohodlně podjíždět.